Träff med nya medlemmar

måndag 18 juni 2007 18:00, Upplands-Brohus, Östervägen 5 i Kungsängens Centrum
Hej, Rotaryvänner!

Vi vill gärna träffa våra nya medlemmar och ge litet mer kött på benen om vad Rotary är i allmänhet och Upplands-Bro Rotaryklubb i synnerhet.

Förhoppningsvis har ni redan konstaterat att vi har mycket trivsel i klubben, vilket kanske är den viktigaste faktorn för att kunna ha en fungerande Rotaryklubb och vi vill gärna berätta mer om vad klubben har för aktiviteter och verksamhet och hur man som medlem kan medverka i Rotarys insatser mm mm.

Och berätta litet om vad Rotary gör internationellt förstås.

Vi träffas måndag 18 juni kl 18 hos Tore på Upplands-Brohus där vi bjuder på fika och smörgås.

Om du som är ny medlem inte kan komma, ber vi dig meddela Lars Wall detta senast torsdag 14 juni.

Till övriga styrelse och funktionärer:

Rolf Jönsson, Göran Nilsson och Tore Olsson samt Lars Wall är med från styrelsen och funktionärerna. Om fler av er vill vara med på mötet ber jag er att meddela Lars Wall detta senast torsdag 14 juni.